endelig mamma:) Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 prøvd å ringe føden, får ikke tak i de. Hva gjør jeg? Kjenner ikke noen rier..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Det er litt ulik praksis fra sykehus til sykehus. Men om du holder deg i ro til du får tak i føden er du nok trygg. Ring de på nytt og spør hva de syns du skal gjøre:) Lykke til!
endelig mamma:) Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Fikk beskjed å holde meg hjemme et døgn.. Skal en kjenne like mye liv etter vannet er gått?
meg & to små vampyrer Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Ok. Jeg vet ikke helt hvor mye liv man skal kjenne, men under selve fødselen sist kjente ikke jeg noe særlig liv hvertfall.. Men da er det bare å håpe på rier da:) Håper de kommer før du skal inn på sykehuset nå da:)
Lykke X 4 Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Du skal kjenne like mye liv, selv om vannet er gått. Alt du måtte lure på nå fremover, synes jeg du skal ringe føden om. Det samme gjelder om det kommer ut fostervann som er misfarget. Skulle ønske vannet gikk her også, for da måtte føden gjort noe uansett for å få ut babyen i løpet av de nærmeste dagene. Lykke til! Håper du får masse rier snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå