Gå til innhold

Ang el og mens tidlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt på el 28 juni,fikk menslignende blødning 10 dager etter, trodde virkelig det hadde klaffet denne gangen men sex på de riktige dagene.

Jeg pleier ha masse mens i flere dager, nå var det bare friskt blod et par dager,ikke så veldig mye, men nok til at jeg ikke trodde det var festeblødning.Så ble det tynt og utvannet i 3 dager til før det sluttet.

Føler meg gravid, da jeg har et barn fra før, pussig nok akkurat de dsamme symptomene.

Noen som har vært borti blødning som kom før forventet mens og som var gravid?

Har tatt en test i helgen, men negativ,har vestilt nye som kommer i posten idag forhåpentlig.

Har lest at ved festeblødning er det svært lite blod som kommer, bare lyserødt utvannet gørr....noen som har hatt mere blødning ved festeblødning?

Prøver ikke få opp forventningene, men dette var litt merkelig.

Takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette minner meg veldig om det jeg opplevde i starten av juni. Fikk da positiv test 9-10 dager etter EL, tok testen fordi jeg begynte å blø rart. jeg blødde i flere dager og det viste seg å være en veldig tidlig abort, var hos legen og på sykeshuset et par ganger ganger for å ta blodprøver for å se at verdiene sank og at det ikke var utenfor livmor. Du bør ta en test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...