07&10&13? Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Jeg var på Ul i går da jeg skulle ta en liten sjekk på at alt var i orden. etter mine beregninger var jeg 7+5 i går, men legen sa da at jeg ikke kunne være mer enn 5+kanskje 2... også sa han at jeg hadde hjerteformet livmor...men hva vil det si? tankte kanskje noen her inne viste noe eller har vært i lignende situasjon?
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 18. juli 2009 #2 Skrevet 18. juli 2009 Tror kanskje det er vanskeligere a bli gravid og at du skal ha extra oppfolging. Rart legen ikke forklarte det nermere. Hvorfor spurte du ikke legen med en gang da.
07&10&13? Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2009 fordi jeg rett og slett var litt satt ut da han fortalte at han mente jeg bare var 5uker på vei, og det vil si jeg testet positivt før jeg hadde eggeløsning, og derfor begynte jeg vel egentlig å tenke på at det må være noe galt, og er litt redd for at embryoet sluttet å utvikle seg på det tidspunktet... det ble litt for mye tanker oppe i hodet på en gang kan du si...
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 18. juli 2009 #4 Skrevet 18. juli 2009 spor neste gang da. Hun jeg kjenner som har dette, hadde extra kontroller, fodte vanlig. men babyen kom litt tidliegere enn termin, 2-3 uker tror jeg. Men det trenger ikke ha noe med formen pa livmor a gjore. det gar nok bra skal du se. Men el tidspunkt er jo ikke 100% sikkert sa hvis de mener du bare er 5 uker sa stemmer sikkert det. Ingenting innen medisin er 100% sikkert, finnes alltid unntak. man regner helst ikke fra el men fra siste mens, hvis du var regelmessig. Uansett lykke til videre. Onsker deg velkommen videre inn pa 2 trim nar den tid kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå