Gå til innhold

Fredag 17 juli! Hvor mange rugerdager igjen jenter? :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er det siste innspurt nå,dagen flyyyyyr,og jeg har bare 12 dager igjen til ul terminen min 29 juli!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 dager over termin.

har rier i dag.. og håper på at today´s the day... :D

Skrevet

47 dager igjen..Dagene går veldig fort:)

Skrevet

Her er det 26 dager igjen til termin. Men sannsynligvis blir det planlagt keisersnitt ca 1 uke før pga seteleie så da blir babyen født før termin og jeg er noen dager nærmere å få se babyen!! ;)

Skrevet

Er ikke like nærme den store hendelsen som dere jeg. Har 61 dager igjen og syns tiden suser avgårde. Alle som ser meg tror det er rett rundt hjørnet da, er litt stor:) men koser meg med hver eneste dag foreløpig!

Skrevet

9 dager til mens termin - 11 dager til ul termin

Skrevet

1 liten dag igjen!!

Skrevet

44 dager igjen. Men har liksom satt det opp i andre nedtellinger. I morgen har min kjære bursdag. Om 12 dager har min datter bursdag og etter det kommer jeg til å begynne å telle ned. Da skal jeg gå over utstyr, vaske og legge fram klær. Få det som mangler av utstyr i hus osv :)

Skrevet

18 dager igjen;)

Skrevet

Er i uke 35 i dag :=) Så har nå telt at det er 38 dager tiltermin 24 august. Yohoo!!! Har ikke fått ordna så mye så håper ikke jeg føder for tidlig..

Skrevet

40 dager til UL-termin. Høygravid:)

Skrevet

16 dager igjen..så håper ikke det blir overtid her:-)

Skrevet

31 dager igjen til termin :o)

Skrevet

21 dager!!!! :-) Det er bare å komme, lille frøken ;-)

Skrevet

har lengst igjen jeg da. her er det 77 dager igjen.

Skrevet

40! Høygravid fra i dag av :-))

Skrevet

Har 1 uke igjen til termin i dag :) Tida går så sakte at det ikke er noe gøy i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...