A1exandra89 Skrevet 17. juli 2009 #1 Skrevet 17. juli 2009 Essååå leei vær gang jeg er på do(som er gaanske ofte:P) så sjekker jeg å håper egentlig på at det er noe som skjer. Vet at jeg har noen uker igjen altså, men jordmor tror det vil skje etter uke 37 kanskje, og jeg vil egentlig at hun ikke kommer før i uke 37-38-39:P men vil bare at det kan smått begynne å skje nå er vel fordi jeg er kjempe lei av smerter i ryggen og lysken, er så vondt, og sliter å komme meg opp av sofaen og senga og alt, sove om natta og det å snu meg og så stå opp for å gå på do er et herk . åsså er det varmen og halsbrann etc etc .. ja dere alle vet jo dette, er bare klaging på gang:P pluss at jeg vil så gjerne møte engelen min. har drømt at fødselen var igang her en natt, var skuffet når jeg våknet at ikke vannet hadde gått:P.... alt står klart, seng og stellebord og vogn og stol, vasket barneklær, alt jeg trenger å gjøre nå er å ordne sykehus bagn, er vel nå man burde gjøre det sikkert?? også lurte jeg på, menssmerter om morran, er det at man begynner å modnes? stikking og slikt også? har det av og til. gjør vondt men syns det er litt spennende at kanskje å´ man holder på å modnes:)
Kajsalisa Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Jeg føler sånn med deg!! Jeg får heller ikke sove, er oppe minst 6-8 ganger hver natt for å tisse og har menssmerter som bare blir værre og værre jo flere timer som går. Heldigvis blir disse bedre etterhvert som jeg kommer meg i aktivitet. Var hos lege og tok ultralyd på mandag (uke 36) og hodet er festet seg og bebisen ser ut til å være ca. 3 kg allerede. Vi får nok bare smøre oss med tålmodighet og bite tenna sammen, for det kan enda ta maange uker før vi er i land.. sukk.. hadde aldri trodd det var så vondt å være gravid.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Jeg føler også veldig med deg, er også i slutten av uke 36. Jeg begynner også å bli lei, og jeg begynner å føle meg rimelig ustabil, grunnen er at jeg nå har en baby i seteleie og jeg må bestemme meg for forløsningsmetode. Stor sannsynlighet for keisersnitt, men blir helt gal av at det ikke er avklart med sykehuset hvordan det blir, og det tærer på humøret. Gleder meg til tirsdagen er over og alt er avklart!! Ellers kjenner jeg en del murringer i ryggen. Blir fort sliten. Mye nedpress. Vi får krysse fingrene for at de neste ukene går fort for vår del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå