Hege72 Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei,hei! Er det mer mellom himmel og jord? Jeg har nettopp ringt Ullevåll og informert de om at jeg dessverre ikke er gravid.... Har da lagt inn innlegg om" hvorfor blir jeg ikke gravid?" på spå/horoskop forumet. Fikk svar fra to stykker om at jeg må ta en ny ultralyd time for å sjekke egglederne, de kan være tette. Jeg sa ingenting hvorfor jeg har problem med å bli gravid. Men det stemmer, jeg har hatt exu, graviditet utenfor livmor, som resulterte i tette eggledere. De kunne ikke se graviditet med det første, men hun ene komenterte at jeg ønsket meg sterkt guttebaby og at håpet ikke er ute. Jeg har veldig lyst på en gutt da vi er kun jenter i min familie... Hvordan kunne hun vite det, jeg har ikke sagt et ord om det. Når du er på dette forumet, har problemer med å bli gravid, så skal du være overlykkelig når du blir gravid!! Det spiller ingen rolle om det bli gutt eller jente! Du er gravid!!! Men likevel, det er spesielt at hun nevnte det... Jeg anbefaler dere å gå inn på det forumet, men vær obs!. det er mange som legger inn innlegg. Mange får ikke svar, men det skader ikke å prøve. Jeg betalte 200,- for at ei skulle legge kort på meg og svare på spørsmål som jeg lurte på. Det anbefales, da får du svar! Men spørsmålet er, er det mer mellom himmel og jord? Jeg er overbevist, ja det er mer mellom himmel og jord... Ta kontakt hvis du ønsker mailadressen hennes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå