JC:-) Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Det er det jeg gjør tiddelibom, nå klør jeg mye mer enn før. Tiddelibom og huttemegtu. Jeg blir snart gal tiddelibom, det er det jeg blir tiddelibom. Nå blir jeg mye sprøere enn før tidelibom og huttemegtu... Nå har jeg begynt å telle dager til termin. Men det er sikkert veldig dumt, for da går vel tiden saktere... Jeg har i dag 26 dager igjen til termin, og holder på å bli sprø. Ikke får jeg sovet noe særlig og jeg klør konstant, er oppe flere ganger på natterstid for å dusje eller bade for å få denne kløa til å gi seg. Har hatt dette i flere mnd nå, så begynner å bli litt lei kan en si. Nå håper jeg bare at gynekologen gir meg klarsignal på KS på mandag, for da kan det skje veldig snart.... Skikkelig klage innlegg dette, men slik er det til tider...
Malin90&Talia09<3 Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Klør noe forferdelig jeg og, var hos legen idag da og fikk noe salver ol men synes ikke de virker, enda ihvertfall. tok blodprøver for å se etter om det er svangerskapskløe . har du det ? siden du skal "føde" så tidlig . Har 28 dager igjen jeg. men ja, vil bli kvitt kløa, får ikke sove jooo, helt utslitt!! det er noe dritt.
JC:-) Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har svangerskapskløe ja, men den er heldigvis ikke "farlig" for hverken meg eller lillegutt i magen. Jeg må bare leve med det, for jeg har ikke fått noe som kan dempe denne kløa.... Men grunnen til KS er vel en annen enne kløing. Jeg har to barn fra før og har blitt klippet og revnet en del hver gang, og sist gang fikk jeg betennelse i stingene og satt med rompa i grønnsåpevann i 4 mnd etter fødsel. Har litw lyst til det denne gangen, nå har jeg slitt nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå