Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Det høres ut som en dato som er lett å huske. Du må ha lykke til når dagen kommer!
KENGURI Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Heia;)Ser du har termin den 30. september og lurer på hvorfor du skal ta KS så tidlig?;)Nysgjerrigpetra
Veslemus Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2009 Jeg har termin 28. september og fikk planlagt keisersnitt så tidlig, fordi forrige fødsel viste et meget trangt og skjevt bekken. Sist endte det med hastesnitt, han kilte seg fast da jeg hadde pressrier. Jeg var først våken med epidural under KS, men da de måtte skjære magen opp til navel i tillegg, måtte jeg få full narkose. Det var visst veldig kritisk for både han og meg. Så det er ikke ønskelig at denne babyen skal sette seg fast og at jeg må igjennom det samme en gang til. Jeg vil være 37+3 når jenta vår taes ut med KS.
Flower girl Skrevet 17. juli 2009 #5 Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer så masse med en flott dato for keisersnitt:=) Jeg skal også ha keisersnitt 09.09.09, og vi får også en Prinsesse:=)
Veslemus Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2009 Prøveren på nr 2 - Gravid Ja, det blir en lett dato å huske. Takk!
Veslemus Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2009 Takk Så moro at du også fikk den datoen Flower girl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå