Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei! Lang historie kort: Mistet to ganger i exu og sa, ønsker barn, har PCOS. Ønsker å prøve ALT av behandling, og har stor tro på alternativ medisin. Har prøvd generell akupunktur, og går på ketolyse for å gå ned i vekt. Noen som har erfaringer med dette, eller har tips til meg?
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2009 Jeg dytter litt på denne, i håp om at noen ser den!
Solisolden Skrevet 18. juli 2009 #3 Skrevet 18. juli 2009 heisann! jeg vil anbefale Risvold som driver Haugesund healingsenter. Han er healer og klarsyn og har oppnådd mange goe resultater. Men det er forholdsvis dyrt, betalte 600 kr da jeg var der.
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2009 Hei Solisolden. Takk for svar. Hva gjorde han med/for deg, helt konkret?
Solisolden Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Jeg selv har bare vært der en gang. Da hadde jeg ikke hatt mensen på nermere 70 dager. Etter en time med healing var mensen tilbake. Han kunne "se" med engang jeg kom inn i rommet at jeg var en prøver. Han sa at jeg hadde lange sykluser pga stress. Han ønsket å ha en behandling til på meg men dette var i en periode jeg akkurat hadde kjøpt meg hus å hadde dårlig råd. Jeg har fått pergo av legen nå så hvis ikke det hjelper skal jeg prøve mer healing.
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2009 Dette er veldig interessant. Dette skal jeg jammen prøve! Takk skal du ha Solisolden! Er det noen andre som har forslag?
Solisolden Skrevet 20. juli 2009 #7 Skrevet 20. juli 2009 Håper det virker for deg da! Jeg har også prøvd Akupunktur i Haugesund (ca 7 behandlinger) uten at dette hadde noen virkning på meg, men mange anbefaler også dette. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå