elisabeth89 Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei jenter!! nå har jeg hatt en sånn brunaktig blødning i ca 2 dager, ligner myk utflod med blod i:P er også veldig trøtt samt anpusten.. i dag har jeg gått på do for å tisse sikkert 30 ganger.. føles som jeg må tisse hele tiden..skulle hatt mensen i dag, føler litt får å este i morgen tidlig men er så redd det er falsk alarm. en time føler jeg at jeg må være gravid, har aldri hatt disse følelsene før. neste time tenker jeg at jeg ikke er så heldig, har hatt så mange negative tester at jeg har mistet helt troen på å få positivt svar.. hva syns dere jeg skal gjøre??
*shehasmyheart* Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Tja;) Vet vel at den eneste måten å bli helt sikker å er å ta en test... Men det så kjipt hvis den er negativ! Sånn tenker jeg ihvertfall. Så da går en å lurer en liten stund til;) Men i mitt første svangerskap, hadde jeg sånn brun utflod som du beskriver. Holdt på en liten stund. Var så sikker på at mensen var begynt. Men det var den ikke. Ho ligger på rommet og sover nå Så det er selfølgelig mulig at du er gravid. kommer jo litt ann på... pleier du å spotte litt før mensen kommer i gang? Lykke til uansett:)
elisabeth89 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 hei silje:) det har vært noen ganger jeg har spottet litt før mensen, det var det det var denne gangen også da jeg testet negatvt i dag tidlig:( har nå bestemt meg for at jeg ikke skal teste med mindre jeg er 14 dager over tiden!!!
anonymmmm Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Hei! jeg har også hatt 2 dager nå med litt utflod....skulle hatt mensn, men da blør jeg MYE, forstår ingenting jeg heller.... har du noen andre symptomer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå