Lunita_ Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Er det noen her som har eller har "babyer" på 10-11 mnd som har gitt barna sine 12 mnd middagsglass.... står at det er salt i maten,men er det så mye at en på 10 mnd ikke kan spise det? skal jo være forskiktig med salt har jeg hørt.
Bumblebeee Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har ikke prøvd enda, men kommer nok til å begynne med det nå snart. Hun er straks 11 mnd og har melkeallergi, så jeg har ikke så mange glass å velge i. Helsesøster hos meg sa at hun kunne få vanlig middag, bare ikke for salt, så jeg regner med de tåler litt salt nå.
Elsker jenta si<3 Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Her har vi begynt litt med 12månedersglass,jenta mi er straks 10 måneder..Hvis hun ikke får glass,spiser hun samme middagen som vi spiser,og der er det både melk og krydder...
Lunita_ Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2009 takk for svar:) da tror jeg vi prøver 12 mnd glassene, mye bedre utvalg da,tror gutten i huset begynner å bli små lei 8 mnd maten:p regner også med at de ikke salter ihjel barnematen på glass heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå