Caity<3 Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 jeg skal til ultralyd nå til uken for å bestemme leie... er det noen som har erfaring om de da tar en vekst estimering samtidig? har man også denne gangen mulighet til å kjøpe med seg bilder? har de tid til noe som helst eller er det bare en ting de ser etter og så er det ut?
mer enn bare mor Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 jeg var på ultralyd da jeg var 38+5 og vi fikk ikke bilder - vi kunne fått, men det var ikke så veldig gode bilder akkurat da hodet lå langt nedi bekkenet... men sambo kunne se fingrene da jeg skal igjen i morgen (39+1) og skal da be om bilder dersom det er noe fint.. du må sikkert betale for de da.. jeg vil tro de tar estimering samtidig - særlig hvis det er en seteleie-baby - men det er jo bare å spørre! de kan jo aldri være 100 % sikre på den estimeringen, men kan jo gi en pekepinn.. hva de har tid til kommer nok litt an på, men jeg har i alle fall erfaring med at de tar seg tid til deg når du er der..
golljet Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 jeg har vært på kontroll 3 ganger utenom 18 ukers... Hver gang så har de tatt vekstestimering.. så tror det er vanlig prosedyre.. Hvis ikke så må du gjerne spørre etter det. De regner lett ut str på barnet etter å ha tatt målene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå