Gå til innhold

Hei dere som ser????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger jeg hjelp for å bli gravid eller vil vi klare det selv en dag??

I tilfelle hvor lenge til??

Ser håpløst ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro at du trenger hjelp ja.. du er 37 år, og da er muligheten for at fruktbarheten mindre.. og jeg har et inntrykk av at du ikke har noen barn fra før av??? Ta deg en tur til legen, kanskje enten pergo eller prøverør er alternativene du må velge...

Legen kan ta masse undersøkelser av deg... Hadde jeg vært deg så hadde jeg gjort det, i stede for å være her å prøve å bli spådd flere ganger i uken... Vi får ikke hjelpt deg, legen din kan hjelpe deg...

Beklager hvis jeg virker litt bitchy nå, det er absolutt ikke meningen, men det er igrunn sant det jeg sier...

Skrevet

Det er ingen feil på noen av oss...

Vi får ikke prøve rør! fordi mannen min ikke er norsk

Privat har vi ikke råd

Pergo er jo for de som ikke har EL selv..Jeg har EL hver måned,og helt stabile sykluser....

Men sorry jeg skal ikke spørre mer....

Skal gå ett annet sted jeg...

Skrevet

Har fult opp,så jeg kan ikke love at jeg kan spå deg idag eller imora..Men kan se hva jeg får gjørt...Jeg driver å bygger hjemmeside med Tarot..Der folk kan komme innom å bli spådd,hvis dem vil...Eller bare slå av en prat,chatterom osv,veldig fin hvis dem lurer på noe etter at jeg har spådd dem,direkte spørsmål liksom....Bare stikk innom hvis du vil,alltid koslig å bli kjent med nye folk.....

Ha en flott helg...

Skrevet

Takk det samma:)

Hadde vært koselig å tittet inn der,men hva er adressen da???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...