Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er min kone på sin tredje dag i jakten på LH stigning. Selvfølgelig var menstruasjonen 4 dager forsinka denne mnd, da vi skal på Stork for første gang.

Så nå går vi bare å krysser fingre og håper på LH stigning i kveld. Skal teste igjen kl.21.

Nesten utsolgt for flybiletter i helga, så man kan si vi begynner å føle presset.

Er det flere her som har opplevd forsinka syklus den måneden de skulle insimineres?

Noen gode råd for å bevare roen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ganske så vanlig at syklusen blir klussa til litt da. Psyken påvirker nok litt her. For egen del ble syklusen veldig lang.. Hadde følelsen av at jeg testet i evighet ( 2ganger om dagen i 1-2 uker). Etter 2. forsøket nøyde jeg meg med å ta det med ro til jeg fikk eggløsningsslim og begynte testingen da. Ift eggløsningsslim kom eggløsningen som en klokke hver gang viste det seg.

Dette var kanskje ikke så mye til hjelp. Bortsett fra at det er helt normal at det blir forsinkelser.

Skrevet

japp... tror nok det er veeeldig vanlig... begge mine forsøk var det forsinkelser.. første gang var det vel en uke eller noe... det er utrolig frustrerende, ihvertfall når man har fått på dagen i mange år, å selvfølgelig akkurat da, kommer den ikke... Jeg blei til og med sykemeldt den perioden pga frustrasjon og depping... Dette her gjaldt mensen, siden vi tok eggløsningsprøyte etter hormonbehandling. Men er nok bare å prøve å ta det med ro, å tenke at det er sånn det faktisk er.. psyken går over stokk og stein, å da blir det desverre kluss...

Skrevet

ÅÅÅÅ skjønner akkurat hvordan dere har det- Jeg har selv drevet og målt i en uke snart... ingen EL så langt. Men ringte Nordica og de ba meg om å komme ned så skulle de scanne og evnt. sette en EL sprøyte på meg.. Jeg er sååååå spent. har time i morgen kl 1330... jeg drar i kveld (dyre flybiletter huff) men bor heldigvis gratis i kjøben hos en gammel koselig tante. Blir til tirsdag. Lykke til håper stigningen kommer snart og at det ender med baby om ca 9 mnd:-)))))

Skrevet

Betryggende å høre at det er normalt at ting blir forsinka, og at vi ikke er alene om det.

Nå håper jeg egentlig bare at EL venter med å komme til mandag, skal jobbe i hele helgen, så det passer litt dårlig om den kommer da.

Men vi får se hva som skjer.

Skrevet

Snurri: Masse lykke til i morgen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...