Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Nå har endelig gutten vår kommet til verden. Etter 2 års prøving og på 4 innsetting festa egget seg:) Å 11 juli ble jeg mamma for første gang. Kunne ikke hatt det bedre, Det er en helt utrolig følelse å se babyen sin for første gang. Vil bare si til dere alle sammen her inne at fortsett å hold humøret oppe for til slutt ender det med noe helt fantastisk. Det er hvert alle forsøk og hormonkurer og humørsvingninger, selv om håpet forsvinner innimellom. lykke til alle sammen ikke gi opp hilsen Levine
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #2 Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer så mye! ) Så heldig du er Kan tenke meg at det var en utrolig følelse å se han for første gang, ja
b77h Skrevet 17. juli 2009 #3 Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer så mye :-) så kjekt å høre! Jeg går også med en liten icsi-spire i magen nå - i 12.uke... Det er vårt 2. icsi-forsøk. Håper det ender opp like bra som det har gjort for deg :-) Nyt sommeren og babyen deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå