Katrine Isabell Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har nå funnet ut at jeg er gravid,så¨det er faktisk tre stykk som hadde rett ang det når de spådde meg:) Ser du/dere kjønn på babyen? Lurer også på fødselen,noen som ser om den blir vanskelig? Er førstegangsfødene.. Jeg:03.06.88 han:22.03.88 Tusen takk,på forhånd
*Idae123 Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer med graviditeten.. =) Jeg får opp jente på deg... tror fødselen kommer til å være som vanlige førsegangs fødene fødsel.. =) Ser i hvert fall ingen spesielle problemer eller komplikasjoner...
Katrine Isabell Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2009 Tusen takk for det,og takk for at du tok deg tid til og se på meg:) Du er nå den 4. som sier jente,blir morro og se når det blir tid for UL om dere har hatt rett. ;D Godt og høre ang fødselen.får satse på at alt går bra:) Noen andre som ser noe med kjønn? Lurer også på om du ser bryllup på oss Ida? Litt spent på når et eventuelt frieri og bryllup vil skje:)
ønsker sårt en spire Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 kan jeg få spørre hvem som spådde at du ble gravid no? hvor lenge hadde du prøvd? kanskje noen av de samme har spådd meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå