togutter Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Er 39+5 idag, og syns liksom det blir mindre og mindre liv for hver dag.. Merker at han snur på seg av og til, og hikker en del.. men han har blitt usedvanlig rolig nå siste dagene.. Er dette vanlig på slutten?
Mamma til snart 4 Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Varierer på slutten hos mange hvilke uker barnet er rolig i, hos meg har det vært fra uke 36 å utover, barnet får ett såve mønster, kjenner ikke disse skikkelig sparkene, kun at han snur seg av og til, og hikker slik som du skriver. men min første var jeg kjempe mye på føden for at jeg ikke kjente ett eneste tegn til liv på 3 dager hele tiden. men barnet hadde det supert, bena og armene lå også innover mot ryggen slik at jeg ikke kjente noe, ikke at hun leet på seg engang, men denne gangen tenker jeg at det er nok det samme med denne, så når jeg slapper litt av om kveldene så kommer det en rumpe fram i ny og ne )
Endelig mamma til 2 ( Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 6 dager til termin og kjenner absolutt mindre liv..veldger å tro at er fordi liten plass og sovemønster som innarbeides..kjenner liv i form av sakte gli-bevegelser over magen samt hikking..men det er ikke så ofte/lenge ad gangen...vil liksom ikke være hysterisk..selv om er 2 gangs, husker jeg ikke hvordan det var første gg... Lykke til (",)
amkari og lille bolle Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Pleier ikke barnet å roe seg ned på slutten for å samle krefter til fødselen? Når hodet er festet liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå