Gå til innhold

Emma, Vilde eller Hedda???????

Anbefalte innlegg

Vi klarer rett og slett ikke å bestemme oss. Venter ei jente om 5 uker (ca). Kan dere ikke komme med deres meninger om disse navnene? Er disse som vi føler passer oss best, men har ingen sånn "yes"-følelse på noen av dem...

Storebror heter Elias :-)

Andre forslag kanskje? Vi ønsker et forholdsvis kort navn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140385074-emma-vilde-eller-hedda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte Vilde best av disse :) Er ikke så glad i Emma, og synes Hedda er for ulikt :)

Elias & Vilde :)

Eller noe mer bibelsk, som

Elias & Sarah

Elias & Dina

Elias & Maria

Elias & Ada

Elias & Anna

Elias & Adina

Elias & Ariel

Elias & Hanna

Elias & Julia

Elias & Leah

Elias & Lydia

Elias & Rebecca

Elias & Daniela

Elias & Simone

Eller -

Elias & Lilly

Elias & Solveig

Elias & Mina

Elias & Aline

Elias & Helle

Elias & Alice

Elias & Diane

Elias & Embla

Elias & Elvira

Elias & Emilie

Håper dere finner "Yes"navnet... ;)

Annonse

Gjest Antarctica

Syns ingen av dem var noe særlig. Kanskje til nød ville jeg ha stemt for Vilde. Men jeg betrakter alle disse som urkjedelige. De tok av for 8-10 år siden, gikk til himmels i popularitet og henger på annenhver jente i barnehagene nå.

Men en gang kjente jeg en dame som het Milda. Det ligner litt på Vilde, er lite brukt, og passer til Elias. Hva syns du?

Skal ikke være enkelt nei... hehe...

Vi liker egentlig "vanlige" navn, selv om flere har disse navnene...Mange gode forslag som er kommet da. Liker egentlig Leah godt også, men min bror har to barn og de heter Tobias og Thea. Da blir det kanskje litt drøyt hvis vi har Elias og Leah...? Og Hanna var et av min ønsker da vi fikk vite at det var ei jente, men mannen takler ikke det navnet, typisk nok!! Navnevalget er noe vi (mannen og jeg) må ta sammen, men fytti katta så ulike meninger vi har om navn... hehe...

Er som deg, liker "vanlige" navn, og deres alternativer er alle fine. Vanskelig å velge, men leit hvis ingen av dem er det riktige...

Et Yes-navn etter min mening, som dessverre er opptatt i vår familie er Ida. Hva med det da? Forslag

Elias og Ida

Elias og Malin

Elias og Madeleine

Elias og Alma

Elias og Marie

Dette er noen fine navn, synes nå jeg.

Annonse

Åh, det var tre utrolig nydelige navn, og et veldig vanskelig valg :)

Hedda er nydelig, stødig og minner meg om en tøff jente..

Vilde er også utrolig pent, og tenker da på en ufattelig snill liten jente :)

Men siden storebror heter Elias, går min stemme til Emma :) Alle navnene var like nydelige, men Elias og Emma synes jeg passet best sammen. Ser for meg et nydelig søskenpar! :) Lykek til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...