håpefull *er mamma* Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Skrev et innlegg tidligere idag. Når jeg nå skal inn og se om jeg har fått svar, finner jeg det ikke. Mange sider under assistert befruktning, og de er ikke ordnet etter dato, såvidt jeg kan se. Mulig det er noe jeg ikke forstår her.
håpefull *er mamma* Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. juli 2009 Med litt leting, klarer jeg å komme opp på sidene slik at jeg får de rangert etter dato, så jeg finner jo frem etterhvert:-D
MK73 Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Heisan. Trådene ligger i kronologisk rekkefølge basert på når siste innlegg i dem ble skrevet - dvs den tråden som har det nyeste innlegget ligger øverst. Så du må enten bla deg nedover og tilbake for å finne tråden din eller bruke søkefunksjonen til venstre (som ikke er veldig god, dessverre).
håpefull *er mamma* Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2009 Takk for svar. Er ganske ny her enda, men ser ut til at jeg skjønner det nå ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå