Gå til innhold

Lykkeli&gla, hvordan gikk det i natt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så revet med ang søvn debatten din, siden tulla mi holder på akkurat slik hun også..

Her gikk det rett vest, hu våkna kl elleve og skrek. Skulle ikke ha smokk, ikke vann, mer enn gjerne pupp men så prøver jeg jo å ikke legge henne til den vanen til å måtte sovne med puppen da.. Blir jo ikke mye klokere for hver dag, heller tvert imot..

Kapitulerte etter 2 timer og slengte fram puppen, som dog var rimelig knusktørrr. Sovnet etter to-tre sug.. Puppejente jeg har..

Hvordan gikk det hos deg da? Var flisa medgjørlig i natt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev akkurat et innlegg om det på tråden min! Hadde jeg vært deg, hadde jeg nok latt prinsippene hvile- og kjørt på med pupp hvis det funker!! ALT for litt nattesøvn her i heimen ihvertfall;)

Skrevet

Ja leste nettopp at dere hadde hatt en fin natt, og det er jo kjempe bra! Her har fortann nr 2 tittet fram i dag, så er nok det som gjør at det blir lite nattessøvn for tiden.. Hååper virkelig at det er det som gjør det, for da vil det jo gi seg snart.

Skrevet

Så bra- grattis med tann! Da krysser jeg tær og fingre for at det bare er tanntull dere opplever nå- og at det strax og med en gang går over;)

Skrevet

I natt gikk det faktisk veldig bra! Så det er nok tennene ja..

Hos deg da? Har du knekt sove-koden?

Skrevet

I natt sov hun fra 19.30 til 08- i ett strekk, uten tull av NOE slag!!! 12,5 timers natt- FANTASTISK altså... Hun måtte vel ta igjen litt av det tapte tenker jeg meg- men det kan GODT fortsette slik altså, gjør meg ingenting;) Og så bra at det ble en god natt hos dere også da- dette må vi håpe at fortsetter!!

Skrevet

Ja nå har jo de små blitt så flinke att! Krysser både fingre og tær for at dette fortsetter:)

Skrevet

Det varte nok ikke så lenge her i gården dessverre...I natt gikk det skikkelig dårlig- hun våkna og ville ikke sove på nesten 2 timer...Så våkna hun igjen, altfor trøtt, kl 06...Så da var det på´n igjen med ny byssing og hele sulamitten.

Men hun var så søt i natt- da jeg la henne over i senga mi vedsiden av meg...Skulle gi smokken, men den ville hun ikke ha- så kjente jeg den lille våte munnen hennes overalt på kinnet mitt! Og hysterisk, fornøyd LATTER. Hun slikket meg på kinnet og lo om hverandre, leenge; sånn skikkelig god trillende babylatter- sukk, smelt. Klarte ikke å være så sinna på lille raringen min da nei, selv om jeg sikkert burde;)

Skrevet

Å så herlig! For en skjønn jente du har!

Meeen, det hadde jo selvfølgelig passet bedre om dette skjedde på dagtid da, vel og merke.

Her har vi begynt å stå opp klokka 5 om morgningen.. Usikker på om jeg er villig til å kalle det morgen, for jeg syns da virkelig at kl 5 er det natta! Men så er hun så god om morgningen, raser rundt på gulvet, putter klosser i boksen og blir hysterisk glad når hun har tatt riktig klosse i riktig hull. (Noe som ser ut til å skje oftere og oftere, hun begynner å bli flink.)

I dag er jeg så trøtt at jeg virkelig gleder meg til hun blir tenåring, for da kan jeg sove leeeenge om morgningen..

Skrevet

..ha ha- ja ikkesant? Men da kommer det gjerne nye bekymringer også, ang fyllefester og guttefjas;)

Hadde forsåvidt en bra natt idag- bortsett fra en irriterende oppvåkning kl 20.30 (som varte i 1,5 time- aaargh), sov hun stille og rolig hele natta, helt til kl 08 faktisk- deeeilig....Kl 5 er jo TIDLIG da- tror jeg hadde vært zombietrøtt hvis jeg måtte opp såpass seint på natt;) Men så kult med klossene da- det tror jeg ikke flisa klarer enda! Må kanskje kjøpe en sånn putteboks og teste det ut, for det er jo en veldig bra leke tror jeg!

Skrevet

Ja det er sant, guttefjas og fyllefester.. Hmm, hadde vel egentlig planlagt å få et englebarn som satt inne å leste skolebøker i helgene jeg, hehe.

Ja 5 er tidlig, heldigvis gjentok det seg ikke i morges. Sov til 7! Våknet halv syv og trodde babycallen hadde blitt ødelagt, men neida. Tulla lå fint i senga si og sov. Så i dag har jeg hatt overskudd med energi og endelig fått pakket fint vekk alt av baby saker som hun ikke bruker, klær, leker og utstyr.. Litt trist egentlig, de blir jo så fort stor!

I tillegg har jeg bare knappe to uker til jeg begynner i jobb igjen, guff og gru..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...