Gå til innhold

Når festet din baby hodet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er ingenting festet trur jeg, babyen snur seg fra den ene siden til den andre flere ganger for dag :) Merkelig å se på utpå magen, hehe. Er 37 uker på lørdag. Har det noe å si for hvor lenge det er igjen til fødselen etter at hodet fester seg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I løpet av fødselen med mine 3 første i hvertfall, føde på termin og et par dager før og over med mine :-)

Skrevet

Jeg er også 37 uker på lørdag, og fikk beskjed om på mandag at hodet var så godt som festet.. Men såvidt jeg har forstådd så varierer visst dette veldig.. :)

Skrevet

Jeg er 38+5 idag og på kontroll hos jordmor igår hadde det ikke festet seg. Da jeg uffet meg for dette for jeg trodde da at fødselen var langt unna, sa jordmor at det har ingenting å si. Noen fester seg i uke 32 og føder ikke før uke 42, mens noen fester seg på nullkommaniks og føder rett etterpå. Hun så på det som positivt at det ikke er festet enda, for det betyr at baby'en har bedre plass.

Skrevet

Jeg er også 38+6 i dag og på kontroll på tirsdag sa jordmor at hodet ike var helt festet men at det lå godt ned i bekkenet. Babyen snur seg fra side til side her også og er veldig aktiv.

Godt å høre det med at babyen har bedre plass da når hodet ikke har festet seg. Stemmer nok i mitt tilfelle for babyen er litt under snittet.

Skrevet

Hodet var festet på kontroll i uke 36+6=)

Er 38+2 og har ikke født enda.....

Skrevet

4 dager overtid og hun har ikke festet seg enda..

Skrevet

Min var festet når legen sjekket i uke 34 og magen hadde sunket endel.. Bare på 1 uke syntes jeg den har sunket enda mer, kan jo ha et bredt belte i livet jeg nå =) Blir spennende og se når han kommer...

Er 35 fullgåtte uker i morgen.

Skrevet

Her var hodet festet i uke 36. Siden dette er nr 3 trodde jeg det betydde en litt tidligere fødsel...men...her går jeg ennå, 6 dager til termin.

Skrevet

Da jeg var på kontroll i uke 32+3 hadde hun nesten festet seg og synkt godt ned i bekkenet. Nå er jeg 34+2 og magen er blitt helt myk, tror hun ligger veldig langt nede og er spent på om jeg kan klare å gå til termin med et hode mellom beina;)

Skrevet

Hodet festet seg i uke 34, har nå to dager igjen til termin....og slik som formen er i dag føder jeg vel godt over termin!!

Skrevet

Hode var festet og godt nedi bekkenet på kontrollen i uke 33. Er førstegangs, så da kan de vel feste seg tidlig:)

Skrevet

Her festet det seg når jeg var 32 uker.er nå 37 +4 og trasker ennå rundt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...