Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Hei jenter!!! Jeg tok en test i dag tidlig å jaggu var den ikke possitiv a gitt...Lykke til alle sammen å håper å se dere i 1tri alle sammen i løp av sommern;-) Litt usikker var jeg så måtte ringe legen for det var en svak strek....men både mannen min og jeg så den assa.Damen på legekontoret sa at da er jeg gravid;-) en strek er en strek...er da 2mnd på vei.Nå klaffer det snart for alle her;-) LYKKE ØNSKNINGER TIL ALLE HER....
Bumblebeee Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 GRATULERER!! Måtte du vente til uke 8 før du testet positivt?? Wow! Må være deilig å endelig vite! Kos deg!!!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2009 hallo!!! Nei i følge kalkulatoren og mens termim skal jeg i dag være i uke 6 og dag 3....svak possitiv i dag tidlig....
zadine Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer. Godt at du endelig fikk svaret;-) Håper at jeg og alle andre her følger etter deg over på 1tri snart;-)
Carina har to små gull Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Gratulerer så masse Kos deg videre i svangerskapet.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Kjære Ate:) Så hyggelig og høre:) Masse masse til lykke med spiren, koz deg utover i en deilig rugesommer:)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Kjære Ate. Så ikke dette innlegget ditt før jeg svarte på det du skrev i går. GRATULERER!!!!! Jeg er kjempeglad på dine vegne,-og selvsagt også for egen del,-da jeg også testet positivt i dag!!! :D:D Snakkes inne på 1.tri! Fantastisk!!! :D:D
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 Jøss - gratulerer sååååå mye med spiren =) Klem fra
*shehasmyheart* Skrevet 16. juli 2009 #11 Skrevet 16. juli 2009 Så gøy! Gratulere så mye!!! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå