Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 har fått diagnosen,og antidepressiva. føler meg gal,og at jeg aldri kommer til og bi frisk. har ingen familie inærheten som kan hjelpe oss. hodet mitt hyler,og jeg synes det er kjempetungt og ta meg av sønnen vår på 4 mnd. Mannen er sykemeldt ut denne uken,så reiser han på havet! HJELP! hvordan skal jeg klare være alene med sønnen vår når jeg selv ikke fungerer? Når blir jeg frisk??
ellen-propellen Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hei. Jeg hadde fødseldepresjon etter jeg fikk min datter som nå er 5 år.Jeg ante aldri hva som "traff"meg, og ingen "fanget" meg opp. Nå er jeg 4 mnd på vei med nr 2, og har informert legen om hva som skjedde sist.Jeg blir derfor henvist til psykolog senere i svangerskapet. Min depresjon gikk over like plutselig som den kom etter ca 4-6 mnd.Jeg merket det med at hjernen min kom tilbake og jeg kunne tenke klart. Det jeg anbefaler deg å gjøre er å kontakte din helsestasjon NÅ og be om hjelp! De kan sikkert hjelpe deg videre med avlastning både til hjemmet og til barnet. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå