Gå til innhold

Er det noen her som har prøvd Bailine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler du det eller ikke?

Hadde prøvetime i går og må bestemme meg for om jeg skal gjøre det eller ikke. Det var IKKE det mest behagelige jeg har opplevd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har gått på bailine i litt over 2 år, og ja jeg vil absolutt anbefale det!

Syns det var vondt i starten, men vendte meg fort til det.

Da jeg fødte barn nr 2, gik jeg ned 18 kg på 3 mnd. Var da veldig flink i matveien og gikk mange og lange turer hver dag i tillegg.

Etter min 3. fødsel, har jeg gått på 2 mnd ned 3 kg og minsket totalt 26 cm, enne gangen uten å gjøre noe for det.

Bailine er superbra, men etter de ble momsbelagte nå, har det blitt for dyrt, så min bailinekarriere er etter 25 timer over for denne gang!

Skrevet

sikkert pysete jeg, men jeg prøvde ti ggr, dritvondt, lite bedring. spis mindre, gå noen turer, bruk pengene på noe morsomt istedet.

Skrevet

Bruk pengene på PT da vel ;-)

Klem

Skrevet

Åh, jeg syns behandlingene på Bailine er utrolig deilige jeg!!!! Hehe, mulig jeg er rar.... *ler* men jeg lå der og økte og økte intensiteten, døds digg!!! Jeg hadde ikke anledning til å holde på å gå der, det ville blitt altfor dyrt :(

Jeg bruker PT, og selvom det også er dyrt....så har jeg mer følelsen av å faktisk gjøre noe! Men jeg går jo ikke ned noe som helst, så jeg vet da rakkern! Eller, det er feil.... To kg på 11 uker, men uansett... Close to nothing!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...