Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Gutten min på 16 mnd virker så utilpass, men jeg forstår ikke hva det er? Kan det være at han kjeder seg? Faren er mye inne med ham fordi været er så dårlig. Jeg er på jobb. Han har ikke feber, men er varm og tidvis veldig sutrete. våkner om natta og sutregråter. Og en litt rar observasjon er at han har begynt å gå så vinglete. Det ser ut som om han har fått whiskey med alle måltidene sine. Denne vinglete gangen starter for fullt utpå ettermiddagen. Han begynte å gå for ca 4mnd siden og er mer vinglete og ustødig nå enn tidligere. Han har de siste dagene fått skrammer og sår etter knall og fall. Er det fordi han er trøtt? Burde vi legge inn en soverunde til? Har han vitamin eller mineralmangel? Faren mente igår at han var bekymret for ham,men han sier idag at det ikke er så ille at han trenger legetilsyn.
blomstre Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Kan det være noe med ørene?... Væske i mellomøret kan føre til smerte og dårlig søvnkvalitet (vondere å ligge flatt). Det går ut over hørselen. Ikke utenkelig at det kan gå utover ballanse også? I allefall verdt å ta en tur til lege å sjekke!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Kan det være tenner? Jenta mi er akkurat lik en ukes tid før nye tenner kommer fram... det med ustødig gange er veldig ekkelt synes jeg..
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Gutten vår får ustødig gange (mye knall og fall) og blir survete når han er trøtt hvertfall. Vet ikke hvordan sove rutiner dere har, men tror det er super viktig å ha rutiner og få sove nok. Ser du også lurer på vitamin og mineralmangel- hvis gutten din spiser variert og nok, så tror ikke jeg det er problemet. Men tran,som min gutt får skal være veldig bra. Vet ikke om det her har vart lenge, og om du akkurat har begynt å jobbe igjen.Eller om det er andre forandringer i hverdagen, men alle sånne ting kan jo ha noe å si på humøret til gutten deres kanskje. Jeg er ingen ekspert, men jeg hadde sett det litt ann jeg. Spesielt siden pappa ikke er så bekymret allikevel.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 huff, ja, det er veldig ekkelt med den ustødige gangen. jeg kjente at jeg ble glad da jeg leste dette med tennene. han har nemlig begynt å få en jeksel oppe, delvis brutt ut. det er sikkert bare den som vil ut. jeg har tenkt at det måtte være det, men ble så usikker mtp gangen hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå