Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan den utebli?? HAdde sist mens 29juni, ordentlig blødningsdag 30juni.. Begynte teste 13juli, til idag 16juli, ingen positiv test..

Begynner å bli bekymret. alltid vært ganske på dagen.. Venter på å kunne bli insaminert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle får el hver mnd.. Men kanskje el bare er litt forsinket så ikke gi opp ennå:)

Skrevet

Håper på det siste,men hadde vært typisk at den hadde uteblitt akkuratt denne gang, når jeg har sjangs til å insamineres.. Hadde vært typisk min flaks! Så krysser fingre for i morra å lørdag. Da er det hjemreise. Å etter det tviler jeg på at jeg får det, hatt det mellom 13 og 15 de siste gangene. Men denne gangen er det 32dager i syklusen min, så alle kalkulatorer her sier 17juli. og på bruksanvisningene skulle jeg starte teste 15juli, startet selvsagt før dette. testet morgen 13juli. Blir bare så innmari frustrert..

Har denne mnd å neste hjemme før det er tilbake til jobb, å da er det ikke bare bare å reise å "få gjort" det! når det trenger endel planlegging i forhold til reise til danmark!

Skrevet

Hmm..jeg stusser over noe av det samme..

Fikk de siste mens rester 30 juni. Siste syklus var på ca 36. dager (første ordentlige syklus etter mange års p-pille bruk) Har hatt en sex-fri uke nå og krysser fingre for at:

1. min sambo kommer hjem på lørdag som han hadde planer om

2. at el.venter litt med å komme..men at den BØR komme neste uke en gang (for han reiser igjen mandagen deretter og vil være borte fra meg til åttende august)

Litt nervepirrende dette her..mye som skjer og altfor lite tilgang til soldatene hans :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...