*Idae123 Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Heisann... hvordan går det med deg?? har tenkt på deg siden igår... =S huff det er aldri noe koselig å høre at det skjer noe med en unge... Men jeg må si at du er tapper å da, som fortsatt orker å svare på alle spørsmålene som fosser inn til deg her på bim... =) Klem
MC81 Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Takk for at du spør! Det er litt godt å prøve å tenke på noe annet, så jeg prøver å se litt når jeg ikke er helt borte i mine egne tanker. Men har grått en del ja. Man føler seg bare så maktesløs når slike ting skjer, og når man må vente på å komme hit og dit blir det bare ekstra vanskelig. Jeg vet vi er heldige slik at han ikke har fått noe dødelig og at mange har det værre enn han, men jeg tror kansje det tar litt tid før jeg klarer å se slike perspektiver! Takk for at du forsøkte å se på situasjonen, det er ikke mye man får gjort så da prøver man det lille man har!
*Idae123 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2009 ja, jeg kan forstå det... jeg også har det litt sånn for tiden , med min måte da... jeg er veldig nervøs for at jeg skal miste igjen, eller at dem ikke finner noe hjertelyd når jeg skal ta ultralyd.. folk sier til meg, slapp og tenk positiv og tenk på noe annet... men det er ikke så veldig lett når man har så og si har bare hatt negativ opplevelse med graviditet.. men jeg tror jeg kommer til å slappe mer om de finner ut at alt er bra på ultralyden... klem
MC81 Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Ja jeg forstår det godt, Når var det du skulle på ultralyd? Tenk at du allerede er urolig for babyen også er den fortsatt bare i magen din. De små gjør noe med mammane sine!!
*Idae123 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2009 Skal på ultralyd 29 juli... grugleder meg.. håper sterkt på at de finner hjertelyd der... Ja det skal ikke være lett =P hehe.. men men.. vi får håpe at den nervøsiteten osv går over til glede og lykke etterhvert =) jeg har begynt så smått å kjøpe inn ting, å jeg tror ikke jeg hadde gjort det om jeg ikke hadde vært sikker eller bestemt på at denne gangen går det bra... =)
MC81 Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Nei, du hadde nok ikke handlet så mye hvis du ikke egentlig trodde det måtte gå bra denne gangen. Kommer nok til å bli en fin opplevelse for deg!!
monca*84*j12 Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Nygjerrig av natur som jeg er må jeg jo spørre deg MC81, hva er det som har skjedd? Håper det går bra klem
MC81 Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Sønnen min hadde en ullykke søndag. Ikke noe alvorlig men det resulterte i en liten hjernerystelse. Men på legevakten så de også at han et øye som hadde blitt større. Ble sendt videre til et nytt sykehus hvor de sa vi skulle bli innkalt til øyeavdelingen. Var der i går og da trodde de at han hadde fått grønn stær. Vet ikke hvor langt sydommen har kommet, men man kan bli blind av det!
monca*84*j12 Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 uff så trist da.. tenker på deg i denne vanskelige tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå