zadine Skrevet 16. juli 2009 #1 Skrevet 16. juli 2009 Fikk konstatert MA 18 mai, måtte ha utskrapning 6 juni. Vet at jeg hadde EL 26 juni, altså dag 20 etter utskrapningen. Så kom tanta 8 juli, 2 dager før jeg hadde foventet den. Den var kraftig, mye blod så jeg følte det var en god opprenskning. Så følte jeg at det var EL på gang allerede 13 juli. Undret meg over dette, og tok en EL test (egentlig var den negativ, men det kom en strek) og hoppet i køya. Jeg hadde EL slim 14 juli, og i går kveld 15 juli så hadde jeg masse EL slim, følte meg uggen i magen, men så kom det noen dråper blod også. Jeg hadde rosa slim en times tid, og nå er det borte igjen. Så jeg lurer på hva det kan være? Er det bare syklusen min som er så ute av lage?
*shehasmyheart* Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Er det ikke sånn da, at om det kommer litt blod under el så er du ekstra fruktbar! Skynd dere til sengs;)
zadine Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2009 Vi hoppet i køya den 13 juli.......hehe Men den 14 juli dro jeg på jobb på sjøen, så vi kan ikke hoppe mer til sengs før jeg kommer hjem den 28. jeg hadde bittelitt blodig slim i går kveld også. Mindre enn kvelden før. Men sinnsyk murring nederst i magen. Så jeg har et pittelite håp om av svømmerne overlevde fra den 13 juli, til i går 16 juli, og at det ble full klaff;-) Men det er bare et håp.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå