Gina+1 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jente navn : Birgitte Pernille Guro Tuva Tirill Tinde Agnes Mathilde Pia Nora Guttenavn : Lars - Petter Jens - Petter Herman Hein -/e August Wim Tim Andre forslag i samme sjanger ?
Azora Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Forslag i samme sjanger var veldig vanskelig - fordi navnene du har satt opp er i et meget bredt spekter. Av dem du har satt opp, liker jeg følgende jentenavn: Birgitte (synes faktisk Berit er enda søtere) Tiril (sjarmerende) Agnes (fint, klassisk) Matilde (fint, ordentlig) Og følgende guttenavn: Lars Petter (ville valgt å skrive uten bindestrek, så bestemmer han det sjøl) Jens Petter (to klassiske herrenavn, virker jo fint. Heine: ok
M ♥ ♂-2010 Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Av jentenavnene liker jeg 1.Nora 2. Tuva 3. Guro 4. Pia Liker godt Mathildaaaaa :-) Guttenavn: 1. Herman 2. August 3.Jens (Petter)
Eva_81 Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Av jentenavnene dine, syntes jeg Agnes var det desidert flotteste navnet. Tuva, Tirill og Nora er også søte navn. Blant guttenavnene likte jeg August, Heine, Herman og Jens.
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Signerer Azora her. Jeg likte ellers alle jentenavnene unntatt Tinde, som jeg syns høres ut som et etternavn. Guttenavnene: hold dere unna Wim og Tim. Det er bare komisk og amputert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå