Gå til innhold

usikker på kjønn..

linda86

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i uke 19, da sa de at det var helt klart ei jente.

Hjerteslagene i uke 30 var 140 i minuttet. Har ikke lagt på meg mer enn 5 kg. Og er i fin form, aldri vært kvalm, hadd noe særlig lyst på hverken salt eller søtt. Noen som har innvendinger til hva de tror? Blir litt påvirket av hva folk skriver..

Trenger å bli "roa" ned litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis å ta en privat UL! Hjerteslagene har INGENTING å si i liket med alle de andre symptomene, for da skulle begge mine gutter ha vært jenter :-)! Jeg fikk beskjed om at gutt nr. 2 var ei jente på ordinær 18 ukers UL, men 2 uker senere var han definitivt en gutt...

Jeg har hatt mange UL begge ganger da jeg gikk til kontroll hos en gynekolog som har UL, veldig kjekt å se at alt står bra til :-)!

Skrevet

Du skal ihvertfall ikke stole på sånne svangerskapssymptom-myter. Det er bare tull. Jeg ville stolt mest på det de sa på ultralyd, ihvertfall når de sa det så sikkert.

Jeg fikk vite helt sikkert at det var jente på UL i uke 18. Var på 3D idag, og det var fortsatt en jente. Har hatt hjerteslag mellom 140 og 146. Vært i ganske fin form. Hatt lyst på syrlige ting. Den første tiden manglet jeg apetitt, hadde lite energi og var ganske trøtt.

Skrevet

Man bør stole mer på ultralyd enn kjerringråd ja, men likevel. Jeg fikk også beskjed om at min var ei jente, men på neste UL var det gutt.

Skrevet

Nei jeg kan jo ikke stole på symptomene sånn sett da nei. Da hadde det jo vært halvt gutt og halvt jente. Var til legen i går en tur, hjerteslagene var 146 i minuttet. Så alt var jo bra. Får bare satse på at det er jente og at alle de rosa klær'ne ikke må bli bytta ut med blått..

Er det noen andre som har "bekymra" tenkt over det samma?? At de ble i litt tvil de siste ukene.. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...