fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Nå har jeg akkurat hoppet over på 3.trimester. Da jeg kom til 2. trimester tenkte jeg at det skulle bli en evighet til jeg kom like langt som de som skrev at de var i uke 25, 26 osv.... Nå er jeg 28 fullgåtte uker og det har gått lynende kjapt. Skjønner ikke hvorfor, siden jeg hører så mange sier at tiden går sakte. Jeg har ingen barn, jeg er delvis sykemeldt og ikke hatt noe særlig mye å gjøre bortsett fra jobb, likevel har tiden rast avgårde. Er spent på om tiden går like fort nå. Før jeg vet ordet av det er jeg i uke 40 .. vel regner med at jeg blir utålmodig mot slutten. Artig å komme inn i hit å lese på litt andre tema enn det som er på 2. trimester. Ble litt av det samme mot slutten
Tøssa Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 sånn tenkte jeg når jeg kom inn hit og, syntes alle tråder handla om folk som var 35-36-37 uker på vei og jeg syntes det var en eeevighet til jeg skulle bli like langt. og her sitter jeg da og er 35+6 og en måned igjen til termin... Nå har jeg riktignok hatt endel å henge fingra i da, med mann som har vært veldig syk og flytting i tillegg...men likevel, ukene flyr noe veldig!
icls Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Åhh....jeg er helt enig....det har gått kjempefort.Men nå har hatt jobb hele tiden da og orket jobb hele tiden..selv om jeg merker at jeg er mer sliten og blir fortere sliten.Men nå er det ut denne uken,så har ferie og etter ferien,så er der jo nesten...sier litt wæææ jeg også....selv om gleder meg kjempemasse...nå er i uke 31. Gleder oss sinnsykt også da,selv om er veldig spent på samme tid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå