Påtidemedentil Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg er en 19 år gammel jente fra trondheim.. som prøver Lurte på om det er noen flere her ? Som kanskje vil prate og sånt Greit å dele litt og prate ... Noe dere er redde for? Foreldrene, hva de sier.. Penger, Økonomien?
ønsker sårt en spire Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 skulle nesten si ja eg e ung prøver :P meeen var visst ikke så ung lengre. . hehe 23 år
Påtidemedentil Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2009 hehe Ung du og.. men jeg er vell ganske ung..
~\/ero~ Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er 21(blir 22 slutten av året), ikke så veldig ung, men fortsatt ung:p Vi er 1pp og prøver på nr 2. Har en gutt på 2år. Nå er jeg ikke lenger redd for hva foreldrene min sier, siden jeg har vært igjennom det en gang før. De vet ikke at vi prøver på en til nå. Sier det heller når jeg har blitt gravid. Men var veldig bekymret sist. Er det noe du er redd for?
ønsker sårt en spire Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 hehe ja litt ung e eg vel :P Men har en datter på 4 år og da. . Nå er jeg ikke redd for å si det hvis jeg blir gravid igjen, men jeg var det første gangen gitt. . grøss. . hehe
Påtidemedentil Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2009 bare redd for hva de kommer til å si, det som sårer mest. Mamma jobber i Barnehage, så hun er veeldig glad i barn fra før av. Pappa er litt mer den typen som Har bra jobb og utdanning, mye penger. Han var 23 når han og mamma fikk store broren min. Men mamma var 28 når hun fikk meg. Søsken barna mine på pappa sin side, er 23 og 30 og begge har bra utdannig, og hun på 30 venter sin første i desember. Så de er jo mye eldre enn meg. Redd for att familien min blir skuffet over meg, jeg har jo alltid vært go jenta til pappa og sånt. Men redd jeg ikke blir sett på som den samme, bare for att jeg har lyst på en unge. =/ Men prøver nå å bli gravid, så skal jeg fortelle det etter jeg har blitt det. Jeg og kjæresten min studere, han skal bli ingeniør og jeg har gått 2 år på kokk, men sluttet. jobbet 1 år i barnehage nå. og skal starte på helse og sosial til høsten. siden jeg vil jobbe med barn . Er jo veldig glad i barn. Så alt er så vanskelig, men er 100% sikker på at jeg vil ha nå. Foreldrene til samboeren vet jeg støtter meg hele veien.
3smaa Skrevet 16. juli 2009 #7 Skrevet 16. juli 2009 Jeg vet ikke om jeg er ung, men jeg prøver på mitt nr 2, jeg fikk nr 1 da jeg var 18. Han blir 5 i oktober og jeg blir 23 i september.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Fikk 1 som 20 åring, og prøver nå på nr 2... Blir 23 snart:) Føler meg ikke sånn super ung, begynte voksenlivet tidlig... er gift, har hus, fast jobb osv osv... så det har bare falt seg naturlig for oss å gjør det slik. Gubben er 26 og vi skal være ferdig med produsering av barn før han er 30 er planen:) Ingen i familien som reagerte da jeg ble gravid som såpass ung heller... Hvis du føler deg klar for det og at det passer med din livssituasjon så goi for it:) men føler du at du ikke har fått festet ifra deg feks og ønsker å leve livet mer så ville jeg ventet... stor omvelting å få et barn så tidlg, for oss var det bare kooos og stas... men så er vi også da ferdig med BY livet og har vært klar til å bruke tiden vår på andre enn oss selv, nemlig gullet vårt:) Lykke til:)
CarrieBa Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er 23 år, og som de andre her prøver å få barn. Sluttet med P-pillen for 2 1/2 måneder siden. Nå er mensen borte (skulle hatt den for to uker siden), men testen er negativ. Lurer på om jeg kanskje har tatt den for tidlig? Når skal man ta testen?
stinemor87 Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er 21, blir 22 til høsten, og prøver på vår første. Samboer er 23, så vi er jo ganske unge:) Jeg jobber også i bhg nå og tror mamma og pappa veit at det snart skjer noe, for det er det eneste jeg snakker om. At jeg elsker å jobbe i barnehage, at jeg elsker barn osv;) Foreldrene hans vet også hvor glad jeg er i barn, men er litt redd for reaksjonen til "svigermor". Vet at det vil bli godt tatt i mot av resten av familien, mest fordi de vet hvor glade vi er i barn, de vet jo ikke at vi prøver. Jeg har vært klar lenge, men for ti mnd siden ble vi enige om at til sommeren prøver vi. Så jeg har venta og venta, og opplevd utrolig mange som har fått baby og som er gravide. Merker det altså på følelser og sånn, jeg lengter helt utrolig. Er nå i vår første prøveperiode, skal snart ta en test.. Gruer meg så ekstremt! hehe.. Vil så gjerne at det skal være noe, men er jo første gangen da. Når det gjelder penger og sånn tror jeg vi skal klare oss mer en godt nok, samboer er ferdig på universitetet nå med en bachelorgrad og skal snart begynne å jobbe. Jeg har fast jobb i barnehagen, så tror det skal gå bra:D Ble langt dette, men da vet du hvordan ståa er;) Lykke til med prøvinga!!
Påtidemedentil Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2009 testen vises vell positiv veldig forskjellig egentlig 2-6 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå