allegodetingertre<3 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Jeg var med litt på BiM treff før snuppa kom, men ble dårlig på slutten av graviditeten, så da falt jeg litt fra. Har veldig lyst å være med på treff igjen nå. Håper noen ser dette og sier ifra neste gang dere skal treffes, send gjerne en PM
Annemor-83 Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Heisann, har sendt deg en PM. Jeg er med på treff etter sommeren igjen.. det er bare å ta initiativ!
e-09 Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Er også med på treff:) får holde kontakten å finne en dag når alle er ferdig med ferie og sånn..
e-09 Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 synes det er litt på tide nå ja, hehe:) møtes i byn en dag da? eller hjemme hos noen som har plass til en god gjeng?
MrsV Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Kan godt møtes i byn ... eller hjemme hos meg og forsåvidt.. hvis dere vil det Bor i løvstakkskiftet ( Litt ovenfor melkeplassen) 19.bussen fra sentrum... Tror jeg skal ha plass til en gjeng Men viss byn blir lettest så kan vi det Vente til etter høstferien da?
e-09 Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Er samme for meg om vi møtes i byn eller hos deg. Supert at du tilbyr å være hos deg:) er dessverre midt i flytting så er så mye rot hos meg.. Er jo kjekt for ungene våre å treffe hverandre og da, det blir jo litt vanskelig i byn kanskje? noen andre som har noen meninger om hvor det passer å møtes?
Snuppa + Spire Skrevet 6. oktober 2009 #10 Skrevet 6. oktober 2009 Hei! Jeg har ikke vært med på noen treff før, men kunne gjerne tenke meg å treffe andre mammaer med ca like gamle babyer som jenta mi. Dere er kanskje en gjeng som allerede er godt kjent... er det lov for nye å være med? Snuppa kom til verden 26. april, og jeg er 32 år gammel førstegangs mamma:)
MrsV Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Vi er tre stykker som har møttes før: Anne-83 , e-09 og Gutt07Jente09<3 Selvfølgelig kan du få være med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå