Mammie88 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 magen min er knalle hard hele tiden ogh jeg har menssmerter i rygg og mage/ lårene som er der konstant...Er je i fødsel ??
LillyMy+1<3 Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Er du langt på vei da? Kan være kynnere, vanskelig å si.. Kommer smertene i tak, og er de regelmessig?
Tøssa Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 trodde rier kom i tak og ikke var der konstant...ring føden heller du!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Uka før tassen ble født hadde jeg sånne konstante menssmerter, men fant ut at det var fordi han hadde snudd på seg inni magen. Dette skjedde to ganger. Men er du i tvil, så ring føden. De er vanligvis veldig hyggelige og kan svare på det man lurer på
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 det høres ut som kynnere. Jeg er veldig plaget med dette. Smertene i ryggen kommer som resultat av at magen er så hard og stram, da får jeg automatisk smerter i ryggen. Men jeg bruker ikke å få smerter i mage som stråler ut i lårene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå