Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 jeg venter tvillinger og fikk vite i dag at begge ligger i sete. de kan jo selfølgelig snu seg fortsatt, men jeg er veldig bekymret i og med at de er begge veldig store og forrige fødsel var rimelig tøff ( hodeleie, vakum og hele dritten) noen som har for og eventuellt mot setefødsel?
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 16. juli 2009 #2 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har samme problemstilling som deg, bare jeg venter en baby. Jeg var til kontroll denne uken, hvor det ble konstatert baby i seteleie. Jeg skal tilbkae i neste uke hvor det skal bestemmes om det går for planlagt keisersnitt eller setefødsel. Jeg hadde også en veldig tøff fødsel forrige gang, og er nå mer og mer sikker på at jeg går for planlagt keisersnitt. Orker ikke helt tanken på å skal gjennom en setefødsel med alt det innebærer, når i tillegg babyen vår er resultat av 3,5 års prøving, som endte i befruktning vha prøverør. Vet aldri hvordan det vil gå med setefødsel og plustselig ender det kanskje med keisersnitt allikevel, og det orker jeg ikke tanken på. Da tar jeg det heller rolig og planlagt keisersnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå