Gå til innhold

Liten jente som ikke finner NOEN klær....

Anbefalte innlegg

Har i dag trålet H&M, Cubus, Lindex og Polarn og Pyret. INGEN av mammabuksene passet, de er for store alle sammen. H&M, Cubus og Lindex startet på str. 36(som er så store at de faller av når jeg tar de på), og en str 34(smaleste modellen de hadde) på Polarn og Pyret satt rett og slett ikke i det hele tatt, den var slapp i rumpa og lårene, men satt greit på magen. HVOR finner jeg bukser som passer??? Vurderer å bestille på nettet fra USA, men det blir jo svinaktig dyrt med toll og moms oppå det hele, og jeg vet jo ikke om de passer heller.

Tar i mot alle tips med STOR TAKK!!

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Akkurat det samme med meg! Bruker normalt 34 i bukser men som du sier er minste størrelsen 36!! Hvorfor det? Det er ikke alle som legger på seg overalt! det endte med at jeg kjøpte to bukser som må snurpes veldig i strikken, så jeg må ha en lang singlet for å sjule det, men.. Jeg finner ikke bukser som passer på beina og rumpa!!

Jeg endte med å kjøpe to bukser fra Miss Sixty i København. En litt løs stoffbukse og en sort veldig strechy olabukse med lavt liv. Jeg kan vokse en del i begge samtidig som de sitter fint nå når magen ikke er stor.

Mammaklær har jeg gitt opp!

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...