Gå til innhold

hvilke ammebh`er kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke er best? noen koster jo flesk... mens kapphal selger til 169,-

kjøpte de sist, veldig fornøyd... men aldri prøvd de dyre... kanskje de er enda bedre...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok på de dyre dessverre. Med størrelse 80G blir det ofte slik...

Skrevet

Jeg har ikke så store pupper, så jeg klarte meg fint med noen fra kappahl sist.

Har kjøpt sånne fra HM nå og satser på å bruke de fra forrige gang videre også.

Skrevet

jeg har kjøpt 2pk på hennes og mauritz, de som er 1 svart og 1 hvit. Har hvertfall bare en type 2pk her hehe..

Jeg synes de er kjempegode, og behagelige på :)

tror de kosta 199,- for 2

Skrevet

Jeg tenkte å starte med en sånn billig 2-pk fra H&M, hvis de har en størrelse som passer vel og merke.. Men har tenkt å gå og kjøpe meg et par av den dyre sorten fra undertøysbutikk når melkemengden har stabilisert seg. Jeg syntes nemlig de vanlige er forferdelig ulekre, og har finni noen riktig fine på change her i Tromsø:)

Skrevet

Jeg har ikke brukt det før., så har jo ingen erfaring. Men jeg fant noen veldig fine på lindex i fargene hvit, svart eller lyse rosa. de hadde innlegg (ikke pute, men litt formende stoff) og koster 169 :)

Skrevet

Så bra med tips;)

Men hvilken størrelse bør man kjøpe da? Er vanskelig å vite hvor store de blir etter fødselen...

Skrevet

har kjøpt de fra h & m, håper de er grei.

Skrevet

sist hadde jeg en svart av merket triumph, en som var svært tøyelig i tynt stoff, utrolig bra! pga var jo ikke helt sikker på str heller, så kjøpte en str større enn da jeg var på slutten av graviditeten... men måtte opp flere str, men den var så tøyelig at den holdt, de andre jeg hadde var da for små... men ble brukt etterhert... fikk skikkelig melkespreng i begynnelsen, men regulerte seg etterhvert,,, var skikkelig silikonpupper jeg hadde, måtte pumpe som bare F.... vondt var det også...

Skrevet

legger til at jeg brukte spar kjøp sine amme bhr etter den fra triumph.. veøldig fornøyd, komme til å bruke det denne gangen også:) ikke er de stygge å se på heller:) greit å føle seg ok selv om man har ammeundertøy på seg;) brukte da 75D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...