♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 venter å venter å teller å teller.......... Jeg blir tullete..........................................................................................
Smarties 06.08.09 Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Har 22 dager igjen.. Denna gangen er jeg faktisk ikke lei. Mitt tredje svangerskap da.. Har mer enn nok å bedrive tiden med. Telle oxo dagan, men ikke lei.
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Jeg veksler litt mellom å være kjempelei graviditeten og bare kjempe utålmodig etter å få møte lillegutt.. hehe.. Har bare 3,5 uker til termin, så det nærmer seg iallefall!
Prinsesse09 & gull i magen <3 Skrevet 16. juli 2009 #4 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er egentlig ikke så kjempelei selve graviditeten, men er utrolig utålmodig etter å treffe prinsessa vår Klart det er ikke moro å slite seg opp av sofan pga tyngdekraften, eller ha vondt i bekkenet pga bekkenløsning, men sånt følger liksom med...
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2009 Hadde sånne maserier i går kveld jeg å trodde at nå sjøøøøøøøøøøøø.. Men neiiiiiiida..... Bare å innse at det er en sta luring inne i magen min ja....
LilleTrille med en tulle Skrevet 16. juli 2009 #6 Skrevet 16. juli 2009 Ikke så veldig lei graviditeten, men veldig utålmodig! Det er jo som å vente på julaften når man er liten... Bare at da vet man hvertfall når den kommer... Her kan det jo gå alt fra 1 dag til 4uker før jeg får møte babyen! Å 4 uker er leeeeeenge..... Har bare 14 dager til termin da, men vet jo ikke om det blir overtid, før termin eller på termin. Søren ikke lett å vente på babyen<3
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2009 Lei av å føle meg som en hvalross jeg å herremannen han prøver da så fint han kan å gi meg komplimanger i det daglige, men når kjerringa peser som bare juling når hu går trapper i huset da føle man seg ikke spes njyyyyyydeliiii Tenke seg å hatt en bestemt dag å den dagen veit du at da kommer ungen.. Haha.... E jo denne ventetida som er så utroli lang i det at man ikke veit om ungen kommer før termin, på termin, eller etter termin...... Må gjerne komme nå før for min del........:0PPPP
monica82 Skrevet 16. juli 2009 #8 Skrevet 16. juli 2009 Jeg er både lei og utålmodig etter å treffe den lille jeg... Jeg har 10 dager igjen til termin. Er det flere som er fryktelig slitne? Jeg har vært i superform hele graviditeten, men nå har jeg INGEN krefter igjen. Den minste aktivitet slår meg helt ut!
Basmira Skrevet 16. juli 2009 #9 Skrevet 16. juli 2009 Jeg har termin i dag,og er så og si møkk lei. Nå kan det jo skje når som helst, men pessimisten i meg tenker at jeg må settes i gang om to uker...
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 16. juli 2009 #10 Skrevet 16. juli 2009 er ikke lei av å være gravid eller noe, men er lei av å vente på lille gullet. eller vil så gjerne møte han snart, men han kommer vel nåe han er klar. mens termin i går, ul termin om 4 dager......
Bergene Skrevet 16. juli 2009 #11 Skrevet 16. juli 2009 11 dager igjen og er noe så sinsykt utolmodig ja! Men dagene går likevel fort da heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå