Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Må merke kosekluten til barnet mitt med navnelapp siden han skal ha den i barnehagen, og er helt avhengig av den!! Men hva slags merkelapp kan jeg ha på den? Noe som sitter godt fast på sånt tøy? Det er sånn med harepus-hode på klut fra teddykompaniet.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Funker det med feks navnelappene fra merkalt.no?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 16. juli 2009 #3 Skrevet 16. juli 2009 Akkurat den kosen har vi også, og vi har strøket på merkelapp fra nordicprint.no på lappen Viktig å ha lapp på den, utrolig dumt hvis man mister den og ikke har tlf på
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2009 #4 Skrevet 17. juli 2009 Vi har selvfølgelig klipt av vaskelappen vi da.. og de strykelappene sitter sikkert ikke fast på selve kluten? Søren.. hi
Zitro Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Du veit disse kan bestilles med navnet brodert inn? Det har jeg til jenta mi, og det er så pent :-)
Zitro Skrevet 23. juli 2009 #8 Skrevet 23. juli 2009 her har jeg kjøpt mine, men ser dem har steng nettbutikken dems for en periode nå... men du kan jo alltid sende dem en mail og spørre om dem åpner den snart igjen :-) http://www.nameonbaby.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå