Gå til innhold

noen som har sterk lukt på urinen, evnt vet dere hva dere får eller har fått?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnen til at hun sikkert spør, er fordi det er et kjerringråd eller en myte om at mørk/sterk urin gir et visst kjønn. akkurat som med hjertelyd, dilla på surt eller søtt, kviser, hårvekst i svangerskapet etc....

Det indikerer nok egentlig ingenting, men det er jo sånn man synes er morsomt å diskutere ;)

Annonse

åå urinveisinfeksjon hva er det? JEG VET GODT AT JEG IKKE HAR DET, VET HVA JEG SPØR OM.

KJEDER DU DEG ELLER? DET ER JO SÅ MANGE SOM KAN STILLE RARE SPØRSMÅL HER GÅ OG HENG DEG PÅ DEM! ELLER ER DET INGEN SOM SVARER DEG :)

Kjeder meg ? Har ikke vært innom BIM på over 3 uker, og kommer med et hyggelig forslag også svarer du meg på den måten? Jeg blir oppgitt jeg. SELVSAGT har ikke lukten på urinen din noe med kjønn å gjøre.

Er du sikker på at det ikke er UVI får du finne ut om du får i deg nok å drikke. Videre bør du tørke deg hver gang du tisser og dusje etter sex. Asparges og visse andre grønnsaker og mat typer påvirker også urinlukten og fargen. Men om barnet har klitoris eller penis luktes ikke.

Takk for svar, det er akkurat derfor jeg spør, har hørt det selv at det kan være sterkere urin når man venter gutt, det er ikke det jeg mener jeg skal få men jeg har to jenter og hadde ingen spesiell urin på dem, jeg spiser heller ikke noen krydret mat heller, faktisk så mye ost og brødskiver. Det er en anonym oppe som mener det ikke vil ha noe å si om det er gutt eller jente, hvorfor finnes da urintest som reagerer på jente og gutt i de testene som er ute nå, eller plumbotestene idet hele tatt.

men takk til deg. Jeg bare lurte og stilte spørsmål som jeg var nysgjerrig på, alle lurer jo på alt her og vi er åpen om alt.'

Til deg anonym beklager, men alle opplever graviditet forskjellig og tro meg urin kan også forandre seg, det er jo der hormonene som forandrer alt med oss skiller seg ut. Ble irritert fordi jeg er smart nok til å tenke over om det er UVI jeg kan ha før jeg spør om noe, og da har man mer symptomer, jeg har bare sterk urin!

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Hei.

Kan ikke huske at urinen endret seg noe da jeg var gravid med jentene mine.

Nå har jeg strek mørk urin men tror det kommer av at jeg får i meg litt lite væske. Men samtidig tror jeg at jeg hat en gutt i magen.

UL 30 september kan melde i fra da.

:D

Gratulerer for gutten i magen!

Jeg har skrevet til deg det med meg og min søster og kusine som hadde sterkt lukt på urinen og fikk gutter alle sammen.

Nå er jeg gravid og har også den sterke lukten i urinen.

Ønsket meg ei jente, men en lille bror er like velkommen :)

Takk, håper urinen blir helt tilfeldig på deg denne gangen da, er det noe annet forskjell?

jeg merket stor forskjell fra mine to jenter enn nå, det mest merkbare var å slippe kvalmen helt. drikker du kaffe? Man blir veldig kvalm av kaffe på jente mener jeg.

Nei, Jeg drikker aldri kaffe til vanlig. Da jeg var gravid med gutten min så var jeg veldig kvalm da, nå er jeg også veldig kvalm.

Har ikke lyst på noe mat, spiser nesten bare hvit ost og brød, fordi det smaker nesten ingenting.

Har egentlig veldig like symptomer som første svangerskapet.

Skal til UL i novemberm, da skal jeg fortelle deg hva det blir.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...