Gå til innhold

hjelpes meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så forvirret.......håper noen kan svare meg! Jeg er så dåårlig...skikkelig kvalm og svimmel, vondt i ryggen og korsryggen..i går startet jeg med skikkelig dårlig mage...Jeg har IKM i dag, men har ikke våget å teste... puppene er ømme, det har de vært lenge nå... for 1,5 uke siden nå hadde jeg en liten blødning, jeg oppdaget det egentlig etter sex. at det var litt på papiret, men det var mer slimete en menstrasjonsblod, jeg tok på et truseinnlegg, det kom pittelitt mer, men ikke mye....

Kan noen hjelpe meg??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men se nå til å ta en test da!! :-)

Du høres absolutt gravid ut, men det finnes ikke en person her inne som kan svare deg på om du er det, du kommer nok ikke utenom testen!

Tvi tvi!

Hvorfor er du forvirret forresten?

Skrevet

forvirret er vel litt feil ord..hehe! men jeg er så usikker på om det er et tegn med løs mage.... men, men... j, jeg må vel ta en test..hehe...er så redd for å bli skuffet, hehe! men den blødningen, kan det være en festelsesblødning? jeg er så usikker på når i syklusen den kommer.....:)

Skrevet

Blødningen passer godt tidsmessig med en festeblødning. Men det er vel ikke noe poeng i å sitte og gruble og lure når du kan få svaret idag? Skjønner jo at du er nervøs, men det må vel være bedre å vite? Jeg hadde aldri klart å la være å teste.

Løp og test! Og kom tilbake med resultatet! ;-) Nå er jeg spent!

Skrevet

okai...hehe! nei ,det er sikkert ikke ne poeng i det, men det er noem ed å få det bekreftet eller avkreftet som egentlig er litt skremmende også...hehe!

jeg får kjøpe meg en test i morgen...har ingen for hånd nå...

men er det ikke typske tegn å måtte ofte på do å slike ting, for det må jeg i grunnen ikke...hehe!

Har du noen fra før eller? hvordan ligger du ann til IKM?

Jeg skal oppdatere deg;)

Skrevet

Å, lykke til. Jeg har forresten en fra før og når jeg gikk med han, melte ikke tissetrangen seg før i 4 mnd. Ikke alle får den med en gang.

Tvi, tvi

Skrevet

Jeg har en ja, og da hadde jeg INGEN symptomer før langt ute i uke 6 tror jeg. Tvi tvi!! :)

Skrevet

Jeg har hatt urolig mage i minst to uker nå, og testa positivt i dag. Til vanlig kan det ta opptil 3-4 dager mellom hver gang jeg er på do, mn nå har jeg vært flere ganger pr dag... Så helt anderledes enn vanlig.

Skrevet

Beklager at jeg ikke har svart før nå.. har vært uten internett i 2 dager! jeg har ikke testet, fikk noe som kunne minne om en menstrasjon, men det var bare en pitteliten blødning, jeg pleier å blø litt første dagen, så MYE neste dagene... denne gangen har det bare kommet pitte litt nå to dager, i dag har jeg tilåmed gått uten tampong, fordi det kom så lite at det var ikke mer enn når jeg tisset nesten... noen av dere som har opplevd dette?

i dag er jeg ikke så svimmel, ikke så kvalmen, men EKSTREMT ømme pupper...den løse magen har gitt seg, og blitt erstattet med hard mage..hehe! Tenkte å kjøpe test i morgen...kanskje... hva synes dere???:)

Skrevet

Selvfølgelig må du teste!! :)

Skrevet

ja.. men så er jeg litt uten håp.... er ikke en blødning en blødning? og..så føler jeg jo jeg har mistet noen symp....hmm....frustrerende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...