Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan lissom ikke si å ha kjent noe hikke fra vesla mi. Er 30 uker, så kanskje det er tidlig?Ikke engstelig altså, bare nysgjerrig:) Hva med dere andre? Kjenner dere hikke, eller er det fler som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg innså plutselig en dag her, at lillegutt i magen hadde hikke.

du trenger ikke kjenne det. er ikke sikkert du skjønner at det er det det er en gang. men de fleste barn hikker jo. men som alt annet; noen mer eller mindre en andre.

Skrevet

Kanskje hun ikke hikker så mye? Eller kanskje hun bare har søte små hikk - ikke slike "hele-kroppen-hopper"-hikk som babyen min har? :)

Husker ikke når jeg kjente hikke første gang med skatten vår, men denne gangen var det i uke 28. Det var ikke på langt nær så tydelig som nå (uke 34), også kjente jeg det igjen fra forrige gang :)

Skrevet

Her er det mye hikking. Flere ganger daglig som regel. Husker jeg kjente det før uke 28 hvertfall..husker ikke akkurat når det var, men vet jeg nevnte det til legen min på kontrollen i uke 28.

Skrevet

he he, ja kanskje det er sånne søte, små mini hikk.. ;) men som sagt så er jeg ikke bekymret altså for jeg vet at hun har det bra. Var bare en tanke som plutselig slo meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...