Gå til innhold

Lurer litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde EL søndag, og ikke antydning til strek på EL- test i går, men i dag da jeg tok en ble det strek igjen. Pussig. Noen som vet hvorfor?

Og hvor mange dager etter EL er det man som regel har festeblødning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok du på samme tid på døgnet? Tror det har litt å si. Og hvis urinen var veldig utvannet kan du også få negativ. Jeg opplevde det nå nylig, positiv test på ettermiddagen men negativ noen timer etterpå. Da var det for kort tid siden jeg hadde tisset. Dagen etter var testen positiv igjen.

Festeblødning kommer vel ca en uke etter EL. Men det er ikke alle som har dette, jeg hadde ikke da jeg var gravid.

Skrevet

På mandag kveld var streken mye svakere enn kontrollstreken, og jeg tror jeg virkelig kjente eggløsningen, kjempe vondt - pleier som regel å kjenne det. Og tok test på samme tid tirsdag og i går - og var 4 timer siden jeg hadde tisset når jeg tok test både i går og i dag. Derfor jeg stusset litt siden ikke antydning i går, og strek i dag. Men men - disse testene er vel ikke alltid 100 %. Ellers er vel kroppen min bare litt utafor. haha!!!

Ok - hadde ikke festeblødning sist jeg heller, så måtte høre litt. Blir mye spørsmål i en slik periode. Ting man før ikke trodde man ville tenke på.

Tusen takk for svar. Setter pris på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...