Gå til innhold

menssmerter /mageknipesmerter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper ikke det for min egen del...for jeg har hatt det litt til og fra i to dager nå, men har igjen 8 uker. Men hvis du er i nærheten av terminen din, kan det jo være en mulighet.

Skrevet

høres kjent ut ja. + stikninger her og der. Og nå har korsryggen begynt å klikke.... Har også ca 8 uker igjen...håper ryggen går seg til hvertfall. Skikkelig kjipt!

Skrevet

Mageknipfølelsen har jeg erfart er mer luft og jobbing i tarmene....men de siste dagene har jeg og hatt sterke menssmerter nederst i magen og på undersiden liksom.... venter i spenning jeg og...lykke til hvertfall!

Skrevet

det kan oxo være tegn på modning :)

stikkingen kjennes vel i nedre del av magen? da kan det være bebin som holder på å gnure seg ned i bekken tror jeg. var slik jeg fikk det forklart :)

Men har nå litt under 4 uker igjen til termin. Men har hatt det i noen uker

Skrevet

til HI:

ser det står fødeklar i nicket ditt, a regner jeg med at du har under 21dager igjen til termin. Har du ikke hatt mageknip/menssmerter tidligere da?

Skrevet

har 10 dager til menstermin 12 til ultermin..

Ikke hatt mageknipe/menssmerter tidligere..

Hode er festet men aner ikke om jeg er moden.. men rekner med det for jeg har hatt såå masse kynnere..

Skrevet

kynnere bare trener livmoren. modner den ikke. men kynnere kan gåå over til sterkere saker ;)

Skrevet

jeg har oxo det samme. mageknip nederst i magen, og masse kynnere. Det er nok modning på gang :) Men hvor langt tid det tar varierer nok fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...