Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kunne tenke seg og møtes over en kopp kaffe eller noe?

Det lille frøet har klort seg fast i over 12 uker nå, og det begynner å demre at livet vil bli snudd opp ned fra ca 26 januar.

Er 31 år og dette er første baby. Hadde vært veldig hyggelig å møte noen andre for å skravle om alle de tingene jeg ikke kan noe om:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Skulle gjerne ha møtt deg over en kopp kaffe. Det må nok bli etter den 15. august, drar på ferie nå. Har også overlevd den magiske 12 ukers grensen, selv med en kraftig blødning i uke 11. Etter å ha vært på tidlig ultralyd, viste det seg at jeg venter tvillinger..... Så for tiden er jeg kun i 50% jobb og blir nok ikke å jobbe mer enn det etter ferien heller....

Kan vi ikke prøve å møtes etter ferien, sånn i slutten av august????

Skrevet

Jeg har temin 02.01.2010 og møtes gjerne for en kaffe. Har ei jente på 18mnd, så dette er nr. 2 for oss.

Gled deg til januar - mye artig i vente!! :o)

Skrevet

TO stk?? Det blir dobbel lykke spør du meg!

Ser frem til kafétur når ferien er over:-)

Skrevet

Skal vi prøve å møtes alle tre (se innlegg ovenfor)?

Hadde vært veeeldig hyggelig:-)

Skrevet

heisann:o) æ e kjempegjærne med på kaffe med deg å gjærne de andre også:o) har termin 1 januar.

• 2 uker senere...
Skrevet

Passer det torsdag 20 august for dere?

For eksempel kl 19 på kaféen på kulturhuset.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

Jeg er 21år og førstegangsfødende. Hadde vært kjempe hyggelig å møte andre gravide da jeg er den eneste gravide blant mine venninner.

20 august går veldig greit for min del, men har aldri vært på den nevnte cafèen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...