Tigerpote Skrevet 15. juli 2009 #1 Del Skrevet 15. juli 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/140367793 Nok er nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 15. juli 2009 #2 Del Skrevet 15. juli 2009 Hei, og takk for tilbakemelding. Har fjernet det som går på generalisering av egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpote Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juli 2009 Bra! Dere burde for øvrig bli myyye mer aktive her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerpote Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juli 2009 Nå, dere kunne da ha fjernet mye mer fra den ufyselige tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Webmaster Espen K. Skrevet 16. juli 2009 #5 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, og nei. Folk må få lov til å ytre at de ikke vil bo i nærheten av innvandrere. I mitt hode er det en tåplig kommentar, men det er ikke en rasistisk ytring, og jeg er ikke tankepoliti. Jeg kan ikke bestemme/definere at verden skal være perfekt, men rene generaliserende rasistiske ytringer, som "Nasjonalitet X har Y egenskaper" fjerner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå