Gå til innhold

hadde dere latt mannen reise bort ett par dager i uke 36?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke å være på noe særlig om dagen og sa til sambo at han kunne reise hjem til sine foreldre som bor 2 timer unna med sønnen vår..så får de seg en liten tur. Han er jo hjemme igjen på 2 timer om noe skulle skje.

Hadde dere synes det var greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hadde gått helt fint for min del! min jobber mye og er hjemme på ca 2 timer hver dag hvis noe skulle skje (ferjer og diverse.. i beste tilfelle er han hjemme på halvannen time) .. og jeg er 38+6 nå.

er du urolig er det jo bare å be han om å være tilgjengelig på mobilen!

Skrevet

Ser ikke noe problem med det.

Neste mandag drar mannen min til Tyskland i 2 dager og da vil jeg være 37+0 når han kommer hjem.

Skrevet

Det hadde gått fint for meg også! Min jobber i nordsjøen å er borte til jeg er 37 uker på vei. Så hadde ikke tenkt på det. Å skjer det noe så rekker han det nok hvis han bare er 2 timer unna ;)

Skrevet

Uten problemer. Kona jobber borte (halvannen time unna) 2-3 døgn av gangen og kommer til å fortsette med det frem til fødsel.

Skrevet

Ja helt klart! Ser overhodet ingen problemer med det..

Skrevet

Her dro kjæresten på Roskilde da jeg var 36 uker, så jeg holder med de andre her. Ikke noe problem!

Selvom jeg mener man skal ta sine egne avgjørelser og ikke alltid høre på hva barnimagen-jentene mener da ;)

Det du føler er best for deg er jo også den riktige løsningen.

Skrevet

Ja, det hadde jeg syntes var helt greit.

Skrevet

Ja skjønner ikke at det ikke skal være greit :-)

Skrevet

hehe, det må jo gå bra! her kommer samboern hjem fra sjøen 4 dager før termin, men om det går bra er en helt annen sak! ;)

Skrevet

Hadde ikke vært noe problem så lenge han er tilgjengeligpå tlf :)

Skrevet

Det syns jeg høres bare deilig ut! Bruk dagen på å skjemme bort deg selv med akkurat det du har lyst til! :)

Skrevet

Det høres jo bare kjempedeilig ut! Aleine hjemme i et par dager - da kan du slappe av og kose deg masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...