Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Har de siste dagene hatt en svært plagsom iling i underlivet, det sitter liksom "midt i" fra skambeinet og helt ned. Sitter og hopper på stolen her, de kommer i perioder og varer kanskje i 5- 10 sekunder hver gang. None som aner hva det kan være?
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. juli 2009 Noen, ikke none... Himmel som jeg sleiver i dag da :-)
rosa76 Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Hei! Vanskelig å forklare disse følelsene..hehehe.. Lurer på om jeg skjønner hva du mener. Har sånne ilinger selv. Er 32 uker på vei, tredjegangsfødende. Får det enkelte ganger ennå kraftigere, spesielt ved gange. Føles som en kniv oppgjennom skjeden -dritvondt! Hadde det forrige svangerskap også Fik forlklaring da på at det er hodet på barnet (eller noe) som treffer nerver. På tur ned i bekkenet for å feste seg da tro??
Emma27 Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Jeg også føler noe sånt, og har tenkt at det er hodet til babisen som vrir litt på seg .. :)Jeg er 30 uker.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2009 Ja, det er akkurat slik. Vondt! Men det går heldigvis fort over. Jeg er 35 uker på vei, førstemann. Håper det er på vei til å feste seg, det er jo et godt tegn!
JenteOgGutterMamma! Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Hei! :-) Det er nok hodet til babyen som presser seg ned i bekkenet og trykker på, kan noen ganger ligge og gli litt opp og ned dei siste ukene! Har det sånn jeg også og har hatt det i hvert svangerskap, og kan kjennes ut som kniver rett ned i underlivet! Veldig ekkelt og vondt å gå noen ganger, men det er et posistivt modningstegn på at babyens hode holder på å feste seg! :-) Men det er ikke alltid at hodet er helt festet før fødselen begynner likevel er iallefall min erfaring! Lykke til! :-)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2009 Takk, og samme til deg :-)
*toppris* Skrevet 17. juli 2009 #8 Skrevet 17. juli 2009 hadde det mye med nr 1 fra ca uke 26 og ekstremt mye dagen før han kom til verden... (han holdt på å komme i uke 29 men ble stoppet og kom i uke 38) fikk beskjed om at det kunne være cervix som holder på å minske/krympe kombinert med hodet til barnet... altså litt slik modningstendens, men ikke helt alikevel *kremt* hvis dere skjønner hva jeg mener;p forarbeid kan man vel kalle det;)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2009 Toppris - tilbake fra ferie? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå