Gå til innhold

Var hos gynekolog idag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..for sjekk etter MA! Alt så fint ut, og hun sa at jeg ikke trengte å vente på mensen for å bli gravid igjen.. Ble jo veldig glad for dette, men vet jo ikke når eggløsning er! Noen andre som har blitt gravide før de har fått tilbake mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da:)

Jeg tror kanskje det er lettere og vente til n har hatt en mens, da har man liksom mer riktige datoer å gå ut fra. Etter min MA følte jeg kroppen trengte og rense seg opp denne mensen, var liksom en del gruff som måtte ut:)

Skrevet

Før vi ble gravide med mini sleit vi en god stund...

Mista først 1 MAuke 14, så ble jeg gravid med EN gang etterpå... mista i sa i uke 8. Ble så fort gravid igjen og mista i uke 10 (ma)og vi ble da anbefalt å vente 1 mnd slik at kroppen ble "normalisert"... og jammmen funka ikke det:)

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å vente til neste mens, men når gyn sa idag at det ikke hadde noe å si så ble jeg litt i tvil.. Har så lyst å bli fort gravid igjen! Føler kroppen har "rensa" seg etter MA.. var ikke måte på alt som kom ut. Savner å være gravid!

Skrevet

Har også vært på sjekk etter siste MA for ca 14 dager siden. Alt så normalt ut (det var 5 uker siden MA) - det er nå 7 uker siden MA til lørdag og jeg har fortsatt ikke fått tilbake mensen, vi prøver igjen.

Er også usikker på når EL (eggløsning) finner sted, trodde først det var den 27 juni, tror nå at jeg hadde EL i helgen (10 juli) istedet for IKM - så må vente i spenning i 14 dager til for å se om TR (tante rød) kommer eller om jeg sitter med en positiv graviditetstest i hånden - håper på det siste og da håper jeg spiren sitter i 9 mnd og resultatet blir en frisk og fin sprell levendes baby =)

Lykke, lykke til da =)

Klem fra

Skrevet

Jeg ble litt letta når hun sa at vi bare kunne prøve å bli gravide med en gang! Orker ikke gå å vente på mensen.. vet jo aldri når den kommer etter dette! Hun sa jeg kunne ha eggløsning nå før mensen kom..så får vi satse på det.

Tusen takk, og lykke til til deg og!! Håper virkelig det klaffer for oss snart, og at den sitter i 9 mnd!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...