Tyren78-09+12 Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Her er det mere en flytende bevegelse rundt om i hele magen, enn direkte kraftige spark på en plass for tiden. Kjenner selvsagt spark innimellom, men veldig mye sånn at buler ut og flytter på seg. Og den er skeiv til tider!! Buler ut på ene sida! :)Legen mente det var ryggen. Men hvordan ligger den da? Hvis ryggen er på venstre side..føttene kjente hun på høyre side. Seteleie? Jeg kjenner hikking langt nede og litt til høyre som regel.
LillyMy+1<3 Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Har den ikke nudd seg med hodet ned i bekkenet da? Min hadde gjort det føruke 33 hvertfall
81-Mamma<3<3 Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 hvis hodet ligger nede, så kan det stemme at hikkingen kjennes langt nede. Jeg kjennte hikking ganske langt nede til venstre. da lå holdet nede, og ryggen mot venstre.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 her har han ligget med hodet ned og kroppen på venstre side, og beina mot høyre siden 28 uker(er idag 33+4).kjenner da hikkinga nede på venstre side, og alltid et fotavtrykk som strekker seg ut mot høyre(ikke så behagelig) mye buling og pressing, men innimellom spark.hodet presser godt nedover når han rører på seg... min første husker jeg bevegde kroppen fra side til side, men han her ligger samme veien hele tiden...
Tyren78-09+12 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2009 ja, vanskelig å bli klok på liggestillingen hans.. Men er godt mulig at hodet ligger nede siden hikkingen er der, og ryggen til venstre og føttene til høyre. Er hvertfall på høyre side det er mest sparking, og på venstre side det "buler ut" når jeg har kynnere bl.a.
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Jeg kjenner en del gode spark, men for det meste bevegelser og at magen "hopper" fra den ene siden til den andre. Er usikker på hva som er opp eller ned. Skal til jordmor i morra, håper hun kan si noe om det. Kjenner noe som stanger mot ribbeina/mellomgulvet, og noen ganger er jeg sikker på at det hodet, andre ganger kjennes det ut som rompa. Spark kjenner jeg for det meste nederst på høyre side. Hikking kjenner jeg over alt, men kanskje mest oppe på venstre side. Så har en anelse om at rompa er ned ennå. Er 32+2 i dag.
Mamman til Vilja Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har det akkurat likedan, med hodet, bena, sparking og bevegelser...
Mamman til Vilja Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Jeg har det akkurat likedan som Diamanda Galas...
Mamman til Vilja Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Ikke meningen å svare to ganger da, men Safari takler ikke disse sidene så godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå